ВАС ВІТАЄ ЗЛАТОПІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ! СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

24 вересня 2024 року розпочався позаплановий інституційний аудит у Златопільському ліцеї

Майже на два роки, через збройну агресію ворога, проведення інституційних аудитів у школах було призупинено. Проте для захисту прав учасників освітнього процесу Державна служба якості освіти України та її територіальні органи в умовах воєнного стану уповноважені проводити позапланові заходи державного нагляду (контролю) та інституційні аудити закладів освіти.

📍 24 вересня 2024 року розпочався позаплановий інституційний аудит у Златопільському ліцеї Новомиргородської міської ради. Для проведення аудиту сформовано експертну групу, до якої увійшли фахівці управління Служби та освітні експерти - досвідчені педагогічні працівники.

Ще раз нагадуємо, що мета позапланового інституційного аудиту – не перевірити й покарати, а оцінити, визначити сильні і слабкі сторони, допомогти закладу стати кращим, надати рекомендації щодо підвищення якості освіти, якості освітньої діяльності.

Упродовж п’яти робочих днів експертна група вивчатиме освітні й управлінські процеси ліцею.

Діяльність закладу освіти оцінюватиметься за чотирма напрямами: освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників, управлінські процеси.

В рамках проведення аудиту відбулася робоча зустріч начальниці управління Служби Лілії СИНЧУК із заступницею міського голови Новомиргородської громади Валентиною СНІСАРЕНКО та начальницею відділу освіти Раїсею ЯКУБЦОВОЮ.

Лілія Синчук наголосила, що в умовах воєнного стану створення безпечних і комфортних умов для навчання та праці є особливо актуальним та відповідальним завданням, як для керівника, так і для засновника закладу освіти. Відповідальність за наявність і стан укриттів, організацію безпечних умов для здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників під час освітнього процесу в закладі освіти ділять між собою керівник закладу освіти і місцева влада як засновник закладу освіти.

“Керівник та засновник мають адаптувати освітній процес відповідно до потреб кожного учасника освітнього процесу. Освітнє середовище має сприяти не тільки безпечному перебуванню учнів у закладі, а й мотивувати їх до навчання, максимально враховувати здібності учнів, їх потреби та інтереси. Неабияке місце займає психологічна безпека освітнього середовища: адаптація, стосунки, правила поведінки”, - зауважила Лілія Сергіївна.



Крім цього учасники зустрічі обговорили:
🔹 перспективи розвитку освіти у громаді;
🔹 налагодження ефективної комунікації між управлінням та освітянами громади.

В останній день перебування експертної групи буде складено Акт за результатами перевірки додержання закладом освіти вимог законодавства у сфері загальної середньої освіти, а також буде видано Розпорядження щодо усунення порушень.

Через 15 робочих днів члени експертної групи підготують Висновки і Рекомендації, які допоможуть ліцею удосконалити внутрішню систему забезпечення якості освіти, а засновнику - дадуть орієнтир щодо розвитку освіти в громаді.

Детальніше:
📎 Позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері освіти в умовах воєнного стану https://sqe.gov.ua/pozaplanovi-dnk/...
📎 «Абетка для директора» https://cutt.ly/Dw9VWHTQ
📎 Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти https://cutt.ly/Hw9VRDwG
📎Рекомендації Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо організації сучасного освітнього середовища, облаштування укриттів для учасників освітнього процесу

FACEBOOK

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування