Проєкт “Подорожувати — означає розвиватися”
Заклад: Златопільський ліцей
Категорія: освітньо-виховний, пізнавально-дослідницький
Тривалість: протягом навчального року
Мета проєкту:
Формування в учнів активної життєвої позиції, пізнавального інтересу, патріотизму та відкритості до світу через подорожі, екскурсії, культурні та історичні відкриття.
Завдання проєкту:
1. Розвивати пізнавальну активність, самостійність та критичне мислення учнів.
2. Формувати навички спілкування, командної роботи, взаємоповаги й толерантності.
3. Поглиблювати знання з історії, географії, культури та природи України та інших країн.
4. Виховувати почуття гордості за рідний край, народ і його досягнення.
5. Показати, що подорож — це не лише відпочинок, а й шлях до особистісного зростання.
Основні напрями реалізації проєкту:
1. Навчально-пізнавальні подорожі Україною
Екскурсії до культурних і історичних центрів (Львів, Київ, Одеса, Чернівці тощо).
Відвідування музеїв, історичних пам’яток, театрів, наукових установ.
2. Міжнародні освітні поїздки
Подорожі до сусідніх країн (Польща, Румунія, Болгарія) з метою ознайомлення з культурою та традиціями інших народів.
Спільні освітні проєкти та обміни з європейськими школами.
3. Віртуальні подорожі
Створення інтерактивних презентацій, VR-екскурсій, відеозвітів учнів про відвідані місця.
Онлайн-зустрічі з ровесниками з інших регіонів чи країн.
4. Дослідницька діяльність
Проєкти “Моє рідне місто — частинка України”, “Скарби історії поруч”.
Презентації про цікаві місця, які учні відкрили під час подорожей.
5. Виховні заходи
Тематичні години спілкування: “Подорожі, що змінюють нас”, “Культура подорожей”.
Фотовиставка “Мої відкриття у подорожі”.
Очікувані результати:
Збагачення кругозору та життєвого досвіду учнів.
Формування ключових компетентностей: комунікативної, соціальної, громадянської, культурної.
Підвищення рівня мотивації до навчання через практичний досвід і враження.
Розвиток навичок дослідження, спостереження та аналізу навколишнього світу.
Формування свідомого, культурного та відкритого до пізнання громадянина України.
Форма підсумку проєкту:
Презентація “Подорож, що змінила мене”.
Виставка фото та вражень “Крок за кроком до нових відкриттів”.
Випуск шкільної газети або відеоролика “Подорожувати — означає розвиватися”.